مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 10:192020-02-08اقتصادي

خبر خوب| بازگشت قدیمی ترین کارخانه چوب مازندران به خط تولید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، با همت جوانان ایرانی قدیمی ترین کارخانه چوب مازندران به خط تولید بازگشت.

شرکت نکا چوب که سال 1348 در میاندرود ساری فعالیت خود را آغاز کرده بود، در سال 91 به دلیل بدهی و مشکلات ناشی از آن، به بانک ملی واگذار شده و به مرور تعطیل می شود؛ اما امسال و در سال رونق تولید این شرکت با همت جوانان ایرانی در کمتر از 4 ماه به صورت کلی بازسازی شد.

با راه اندازی خطوط چوب بری٬نئوپان و ملامینه 700 فرصت شغلی جدید ایجاد کرد که 480 نفر در بخش حفاظت از جنگل و 220 نفر در بخش صنعت این شرکت به کار گرفته خواهند شد.

 آیین افتتاح واحد تولید نئوپان شرکت نکاچوب با حضور محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور مجید حسین زادگان استاندار مازندران و مدیران طرح توسعه آینده پویا و جمعی از مسؤولان استانی برگزار شد.

  سعید نوری مدیرعامل شرکت نکاچوب درباره فعالیت های حفاظت از جنگل این شرکت، اظهار کرد: یکی از بزرگ ترین مجریان طرح حفاظت از جنگل  که بالغ بر 250 هزار هکتار از اراضی جنگلی را تحت پوشش خود قرار می دهد نکاچوب است که با در اختیار گرفتن 480 نیرو مشغول به انجام این امر است.

سعید نوری از رییس دفتر رییس جمهور خواست تا پیگیر مطالبات معوقه این شرکت از سازمان جنگل ها شود و گفت: امیدواریم تا با تمدید قرارداد حفاظتی٬ گام مهمی برای اشتغال جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| بازگشت قدیمی ترین کارخانه چوب مازندران به خط تولید

خبر خوب| بازگشت قدیمی ترین کارخانه چوب مازندران به خط تولید